Menu

Transformační program

Propojení lidí s technologií

Zavádíte AI, digitalizujete či procházíte reorganizací?

Chcete, aby vaši zaměstnanci přijali změnu s energií, všichni znali svou roli a firma došla k očekávaným výsledkům?

Změna je život. A přesto ji téměř nikdo nemá rád.

Teď máte možnost řídit změnu jinak. Strategicky a přitom lidsky.

Toto je transformační program, ne jedno z mnoha obyčejných školení.

Budete vědět, co přesně udělat, aby celý proces proběhl co nejefektivněji.

Vycházím z celosvětově ověřené metodologie a více než deseti let zkušeností s řízením změny v různých zemích a prostředích.

 

Dostanete:

  • 5 týdenní intenzivní a ryze praktický program: budete pracovat na konkrétním plánu změny ve firmě
  • Přístup založený na špičkovém a ověřeném know-how světově uznávané metologie Prosci
  • Konkrétní nástroje okamžitě využitelné v praxi
  • Networking se stejně naladěnými lídry
  • Záznamy videí k dispozici

Dozvíte se:

  • Jak je váš tým nebo firma připravená na změnu
  • Jak reaguje na změnu mozek a jak se to odráží v prožívaní lidí
  • Jak zapojit lidi do změny a snížit rezistenci na minimum
  • Jak podpořit lídry a manažery
  • Jak dosáhnout očekávaných dlouhodobých výsledků

4 analytická sezení

Čtyřikrát 1,5 hodiny online nad vašimi konkrétními plány, výzvami, kterým čelíte, a situacemi, které potřebujete konzultovat.

5 online lekcí

Pětkrát 1 hodina online výuky - jednotlivá témata jsou popsána níže.

Závěrečný bootcamp

Osobní setkání spojené s networkingem a předáním certifikátů.

Termíny

1. Efektivní strategie změny

  • Co v řízení změny většinou (ne)funguje a proč.
  • Kritéria úspěchu změny a největší překážky, na které narazíte.
  • Analýza připravenosti vaší firmy, vedení i lidí na změnu.
  • Nastavení strategie na míru podle kultury vaší firmy, aktuálních potřeb i přístupu vedení.

2. Digitalizace a emoce:

  • Co se děje v hlavách lidí při změně - reakce mozku na nové podněty.
  • Seznamte se „vnitřním šimpanzem“ alias limbickým systémem.
  • Jak analyzovat stav lidí v průběhu změny.
  • Praktické tipy: jak o „šimpanze“ pečovat.


3. Zapojení lidí a snížení rezistence na minimum

  • Kde se bere odpor a jak ho včas odhalit.
  • Kdo má nejvyšší míru rezistence.
  • Jak ji efektivně oslabit, aby se lidé do změny zapojili.

4. Manažeři jako kormidlo změny

  • Sponsorship: proč je klíčové, aby změnu podporovalo vedení.
  • Konkrétní role manažerů během celého procesu.
  • Nejčastější chyby, které podkopávají úspěch.
  • Jak manažerům poskytnout podporu, aby mohli změnu opravdu táhnout.

5. Udržitelné výsledky

  • Měření a vyhodnocování úspěchu změny.
  • Jak zajistit, aby výsledky nebyly jen krátkodobé, ale přetrvaly.

 

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.