Menu

Kurz

Propojení lidí s technologií

Zavádíte AI, digitalizujete či procházíte reorganizací?

Chcete, aby vedení firmy bylo v tomto projektu proaktivní, manažeři znali svou roli a lidi přijali změnu s energií a angažovaností? A aby změna přinesla očekáváné výsledky?

Změnu nemá rád téměř nikdo, a já vám nabízím možnost řídit změnu jinak. Strategicky, presto lidsky.

Toto není klasické školení, je to transformační program.

Na jeho konci z vás bude lídr změny. Lídr, který ví, co přesně je potřeba udělat ve svém týmu nebo v celé firmě tak, aby změna probíhala co nejefektivněji. Vycházím ze světově ověřené metodologie Prosci a více než 10 let zkušeností s řízením změny v různých zemích.

Výhody programu

  • Intenzivní a ryze praktický program: budete pracovat na konkrétním plánu změny ve firmě
  • Špičkové a ověřené know-how světově uznávané metologie Prosci
  • Konkrétní nástroje okamžitě využitelné v praxi
  • Networking se stejně naladěnými lídry
  • Záznamy videí k dispozici

Co se dozvíte

  • Jak je váš tým nebo firma připravená na změnu
  • Jak reaguje na změnu mozek a jak se to odráží v prožívaní lidí
  • Jak zapojit lidi do změny a snížit rezistenci na minimum
  • Jak podpořit lídry a manažery
  • Jak dosáhnout očekávaných dlouhodobých výsledků

 4 x 1,5 hodiny: check in nad konkrétními plány změny, vašimi výzvami či situacemi, které
potřebujete konzultovat

5 x 1 hodina: online výuka s lektorkou a ostatními účastníky

Závěrečný bootcamp: osobní setkání spojené s networkingem a předáním certifikátů

Termíny

Přidáte se?

1. Efektivní strategie změny

  • Co v řízení změny většinou nefunguje
  • Kriteria úspěchu změny a největší překážky
  • Analýza připravenosti vaší firmy, vedení i lidí na změnu
  • Nastavení strategie dle aktuálních potřeb společnosti, firemní kultury i přístupu vedení

2. Digitalizace a emoce:

  • Změna, prožívání lidí a reakce mozku
  • Jak do změny vstupuje limbický systém neboli šimpanz
  • Analýza situace lidí v průběhu změny prostřednicvím ADKAR
  • Jak o šimpanze pečovat 


3. Snížení rezistence na minimum a zapojení lidí

  • Důvody rezistence a jak ji zjišťovat
  • Kdo má nejvyšší míru rezistence
  • Jak rezistencí minimalizovat

4. Manažeři jako kormidlo změny

  • Sponsorship
  • Role manažerů
  • Největší chyby v průběhu změny
  • Podpora pro manažery v průběhu změny

5. Dosahování dlouhodobých výsledků

  • Měření a vyhodnocování úspěchu změny
  • Dosahování dlouhodobých výsledků změny

 

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.